❤ Nazhatul Nadhira ❤

❤ Welkem ❤

Assalamualaikum , welcome to my blog . Sweet 13 . Hope you like it ❤
Ya Allah , kau permudahkanlah segala urusanku dan janganlah engkau menyukarkan segala urusanku . Amin ❤




❤ Tagboard ❤




❤ Melody ❤


❤ Visit dem' ❤




❤ The Mastermind ❤

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

Beautiful moments in SKKM & 6C2

Bawah ( kiri ) : Afizul , Casment , Zuhri , Azhar , Sir Fakhrul , Cikgu Azizah , Cikgu Faiz , Cikgu Adibah ,         Ustazah Haslinda , Nazhatul , Nasha , Raudah , Firzana
Tengah ( kiri ) : Adlina , Umi , Syafiqah , Nisa , Maria , Irdina , Zulaikha , Azida , Alya , Faqihah , Aziera ,     Hanin , Amanina , Qamarina , Faezahtul , Izety , Nadiah
Atas ( kiri ) : Faris , Thinesh , Ikmal , Abu , Redza , Hariz , Gafur , Azmi , Ridhwan , Haziq , Syahfuan ,             Rayhan , Syafiq , Aiman

     
Assalamualaikum blogger ! Cuba tengok tajuk dekat atas tu . Mmg miss sesangat :* Ndu cikgu , kekawan satu kelas , bestie and skolah ! Nduh nak gaduh-gaduh ==" Nanti tahun depan dah tak dapat jumpa kekawan satu kelas lagi :( Dekat bawah nie ada gambar " kenangan " dekat SKKM :') Bila tengok " sadiss " pun adeww :'( Uwahhhhhh ..                                               
Yang ni gambar kelas 6 C 2 yang pertama. Time ni Hari Guru SKKM. Yang gambar ni tak semua yg ada. Rindu kelas ni :* Tengok Cikgu Faiz tu, siap pakai jersi JDT lagi XD Peace yo !

Gambar yg ni pulak time Maulidur Rasul. Saya ? Takde. Mengelak daripada ambik gambar >,<

Kami nak 5A ! Hihii. Time ni lagi beberapa hari je nak UPSR. Time ni kelas tambahan Hari Sabtu. Cantik tak kitaorang ? Baju, tudung and kasut. Bebudak skolah mana larhh ni ? Hihii. Saya barisan depan, hujung ( belah kanan )

 Time ni MasterChef. Inilah hasilnya. Nampak sedap ajerkk. Ea yeke ? Ni untuk budak lelaki. Berebut-rebut gituhh. Macam budak-budak tadika :p Coklat beracun kata Zuhri. Macam-macam Zuhri dgn saya masukkan. Apekebenda ntah ? Yogurt berperisa, coklat masak, coklat urai, air panas, pisang, jem strawberri. Mangsa pertama ialah Cikgu Zulhelmi. Dia ckp sedapp :/ Zuhri punya idea pergi masukkan coklat urai. Lepastu dia pergi jilat-jilat :p Euwwww
 Ndu picture ni :* Saya, Hanin, Zulaikha, Qamarina. Chomell tak kitaorang ? Hahaha. Iuww perasan :p Peace !

Cantik tak baju kitaorang ? Ni larhh baju kelas 6C2 . 6C2 RULEZ !!! Bila perhatikan lama-lama pandangan tu, Mcm lain je. Mmg lain pun. Curi gambar Hanin. Sori Nin :D

 Cuba biji mata tu alih kan ke atas sikit. Siapa yg separuh tu ? Tu larhh Cikgu Faiz. Hahaha. Berebut-rebut nak ambik gambar.

Whatsss ? Tanduk ? Jahatnya Si Firzana nih ! Ishh ishhhh :p Pic ni pun sama jugakk. Separu aje muka cikgu. Trend cikgu agaknya. Ea kejap-kejap. Cer tngk Nadiah and Raudah tu. Tetiba aje tinggi. Nak rahsia jugakk ! Sorry Nadiah and Raudah. Hihii

 Syabas diucapkan ! Cehwahh :p W/Sabrina 5C1. Tinggikan dia ? Pendeknya saya ! Uhwahhh. Menang tempat kedua. Pertandingan lalu lintas SHELL. Bestt. But, muka hanguss !
 Hitamlahh saya. Maluu :( W/Sir Ariff
 Eh, bila masa jadi pengawas ni ? Tukar tudung dgn Qamarina larhh. Chomell tak ? Uhwahhh :p

 Tengok makanan dekat atas meja tu. Macam sedap je ? Saya bahagian dessert. Kumpulan saya buat BEBOLA COKLAT URAI. Kelas kitaorang dapat tempat ke-4.

 Tengok tempat kitaorang tu. Argghh berkecahnya XD Alya bancuh coklat. Hanin peace je kerjanya. Zuhri, apa yg kau pegang tu ? Saya buat apa arkhh --' Qamarina hilang :o

 Group dessert. Terdiri drpd Alya, Zuhri, Nazhatul, Qamarina and Hanin. Zuhri tak habis-habis dgn iklan gigi dia :p Alya excited sngdd agaknya.  Hanin, Qamarina, saya apalagi. Peace larhh.
 Bila bosan inilah hasilnya. Kitaorang nih suka sngt snap-menyenap ! " Snap-menyenap " ?
 The SIX BLUE. Kitaorang ni suka ambik gmbr. Yang belakang, tutup muka tun Irdina. Dia tu susah kalau nak ambik gambar. Mcm-mcm gaya ! Time ni Cikgu Zaharel dah ada dkt depan and kitaorang sempat lagi snap one pic. Ndu nak duduk belkang time rehat.

 Peace yo ! Saya and Qamarina suka sngd merayap. Kalau meryap, satu tmpt aje kitaorang pergi. Iaitu tempat Cikgu Faiz. Nanti dah tak buley merayap dkt SKKM lagi :'( Ndu tmpt tu !

 Say hye ! Sir Ariff ? Cikgu manalah yg sesat ni ? Hihiii. Raudah ada tanduk ? Faezahtul ! Time ni kitaorang tngk movie dkt laptop Cikgu Faiz. Laptop zaman bila ntah. Tebal giloshh XD
 Mak-oii. Coghahnya den ?! Edit ajerkk kerja Alya. Duduk belakang ? Tempat saya depanlah !
 Hai :) Sir Ariff pakai jersi JDT tu :o
 Qamarina, Sir Ariff and saya. Cikgu Faiz yg snap gambar ni. Apalagi dkt tmpat Cikgu Faizlah. Nyork-nyorok ambik gambar. Kalau saya and Qamarina dtg tmpt Cikgu Faiz, mesti Sir Aiff pun ada. :3

Last picure in SKKM yg saya ada. W/Firzana, Qamarina, Sir Ariff and Nazhatul. Saya lah tu :p Time ni jamuan 6C2. Mcm-mcm aktiviti ada. Ye lah esoknya kan nak ambik Result UPSR. Sbb tu lah happy-happy. Aghhhh. Rindu time ni ! Semua time larhh :'(

Time ni Hari Sukan SKKM. Saya masuk kawat pasukan hijau. Cantik tak saya ? Hihii. Saya barisan belakang :) Jyeayhh. Suka sngd barisan belakang. Takde orang nak pijak kasut lagi. Saya pijak kasut orang ada lah. Hahaa. Yg depan tu Farisha. Chomell kan dia ? Dia tu kawan adik saya. Saya dah anggap dia mcm adik saya dah. Sayang dia ketak-ketak. Ndu nak buli dia ! Nanti dah tak buley dngr suara dia yg chumell tu :'( Bt dia mmg cumel pun. Hihii.

Gambar ni je yg saya ada. Ndunya moments ni :* Doraemon ? Mana Doraemon ? Nak pinjam jam untuk putarkan balik masa buley ? Uhwahhhhh :'( Tp tak boleh. Bak kata Cikgu Faiz " Masa takkan berputar kembali, hadapi masa depan dan nikmati. " Bak kata Cikgu Faiz " ann ? Bukan " Bak kata pepatah " ? Btw, mmg betul pun cakap Cikgu Faiz tu. Okaylah tu je nak cerita. Bhaii :) Kalau bnyk lagi cerita, berbaldi-baldi air mata saya. Bhaii. Nak nangis kjp ! :'( :'( :'( ...